<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Om os

Hjerteforeningen Kolding er en lokalforening, som refererer til Hjerteforeningen.

Lokalforeningens vision er, at vi sammen vinder et sundere og bedre liv for alle i Kolding og omegn. I Hjerteforeningen Kolding er der plads til alle, både de som ønsker at forebygge hjerte- og kar sygdomme og de, som allerede er ramt eller er pårørende til en hjertesyg.

Hjerteforeningen i Kolding drives af frivillige kræfter og består af en bestyrelse og en gruppe engagerede frivillige. Sammen udgør de hjertet af den indsats, som drives i Kolding. Der er altid brug for flere frivillige i vores livlige team – flere frivillige betyder flere muligheder og bedre tilbud til vores medlemmer.

Hvis du har lyst til at være en del af lokalforeningen i Kolding, er du meget velkommen til at kontakte frivilligkonsulent Jacob Hedelund, på mail: [email protected] el. tlf. 20 42 50 60.