<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Kolding

Temamøde for 35 – 55 årige med hjertesygdom – hvad rør sig?

Når du er ”yngre” og har fået en hjertesygdom, kan det være rart at mødes med andre, der er i en lignende situation.
Mange oplever at stå alene med udfordringer både personligt, familiemæssigt og i forhold til arbejdsmarkedet.
Sammen med Hjerteforeningens sygeplejerske og socialrådgiver lægger vi op til et møde, hvor der er mulighed for sparring med ligesindede – en sparring, som måske kan være svær at opleve med familie og venner.
Der vil være mindre oplæg omhandlende hjertesygdomme og kendte psykiske og fysiske reaktioner ved sygdom.
Mødet vil også omhandle arbejdssituationen; herunder sygemelding og muligheder for støtteordninger på arbejdsmarkedet.Vi lægger op til et temamøde med mulighed for dialog, sparring og spørgsmål.Tilmelding senest d. 26. februar

Praktiske oplysninger

Sundhedscenter Kolding, Sygehusvej 6, 6000 Kolding